Przygotuj wymagane dokumenty, niezbędne do rozpoczęcia procedury reklamacyjnej:
Gwarancja K-Consult
oryginalna karta gwarancyjna
kopia dowodu zakupu (paragonu lub faktury)
Gwarancja europejska
wypełniona i podstemplowana przez sklep międzynarodowa karta gwarancyjna wraz z nalepą gwarancyjną
dowód zakupu z zagranicznego punktu sprzedaży (paragon lub faktura)
Zapakuj bezpiecznie sprzęt. Pamiętaj, by wysyłając obiektyw wraz z aparatem, bezwzględnie odłączyć obiektyw od korpusu i wyjąć baterie lub akumulatory.
Sprzęt wyślij na adres serwisu:
Koszt wysyłki sprzętu nadanego do serwisu celem kalibracji ponosi Klient. Sprzęt po kalibracji odsyłany jest do Klienta na koszt serwisu.
W przypadku reklamacji na gwarancji K-Consult, koszty transportu pokrywa serwis.
W przypadku reklamacji na gwarancji międzynarodowej klient jest zobowiązany do poniesienia kosztów transportu sprzętu do i z serwisu.
NAPRAWA ODPŁATNA
Wyślij sprzęt do płatnej wyceny / diagnozy uszkodzenia. W tym celu wypełnij formularz zgłoszenia naprawy, dostępny na stronie http://www.foto-service.pl
Zapakuj bezpiecznie sprzęt. Pamiętaj, by wysyłając obiektyw wraz z aparatem, bezwzględnie odłączyć obiektyw od korpusu.
Sprzęt wyślij na adres serwisu wybraną firmą spedycyjną. Wysyłka odbywa się na koszt Klienta. Można również dostarczyć sprzęt osobiście.
Po dostarczeniu sprzętu do serwisu jest on rejestrowany oraz nadawany jest unikalny numer zlecenia.
Sprzęt trafia do technika, który dokonuje wyceny i diagnozy uszkodzenia.
Następnie serwis skontaktuje się z Tobą poprzez SMS lub email, wysyłając link do informacji o wykonanej diagnozie.
Jeśli wyrazisz zgodę na naprawdę, sprzęt zostanie naprawiony i po uregulowaniu płatności odesłany do Ciebie.
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych. Przeglądarka internetowa umożliwia Ci zmianę ustawień dotyczących cookies.