fbpx

Procedura serwisowa i zgłoszenie reklamacji

Skorzystaj z usług autoryzowanego serwisu

SIGMA Serwis Obiektyw
  • Sprawdź, jaką posiadasz gwarancję. Więcej informacji na temat programów gwarancyjnych znajdziesz na stronie
    www.gwarancja.sigma-foto.pl
  • Wypełnij formularz zgłoszenia naprawy, dostępny na stronie http://www.foto-service.pl
  • Przygotuj wymagane dokumenty, niezbędne do rozpoczęcia procedury reklamacyjnej:
    • Gwarancja K-Consult
      • oryginalna karta gwarancyjna
      • kopia dowodu zakupu (paragonu lub faktury)
    • Gwarancja europejska
      • wypełniona i podstemplowana przez sklep międzynarodowa karta gwarancyjna wraz z nalepą gwarancyjną
      • dowód zakupu z zagranicznego punktu sprzedaży (paragon lub faktura)
  • Zapakuj bezpiecznie sprzęt. Pamiętaj, by wysyłając obiektyw wraz z aparatem, bezwzględnie odłączyć obiektyw od korpusu i wyjąć baterie lub akumulatory.
  • Sprzęt wyślij na adres serwisu:
    • Koszt wysyłki sprzętu nadanego do serwisu celem kalibracji ponosi Klient. Sprzęt po kalibracji odsyłany jest do Klienta na koszt serwisu.
    • W przypadku reklamacji na gwarancji K-Consult, koszty transportu pokrywa serwis. 
    • W przypadku reklamacji na gwarancji międzynarodowej klient jest zobowiązany do poniesienia kosztów transportu sprzętu do i z serwisu.
  • Wyślij sprzęt do płatnej wyceny / diagnozy uszkodzenia. W tym celu wypełnij formularz zgłoszenia naprawy, dostępny na stronie http://www.foto-service.pl
  • Zapakuj bezpiecznie sprzęt. Pamiętaj, by wysyłając obiektyw wraz z aparatem, bezwzględnie odłączyć obiektyw od korpusu.
  • Sprzęt wyślij na adres serwisu wybraną firmą spedycyjną. Wysyłka odbywa się na koszt Klienta. Można również dostarczyć sprzęt osobiście.
  • Po dostarczeniu sprzętu do serwisu jest on rejestrowany oraz nadawany jest unikalny numer zlecenia.
  • Sprzęt trafia do technika, który dokonuje wyceny i diagnozy uszkodzenia.
  • Następnie serwis skontaktuje się z Tobą poprzez SMS lub email, wysyłając link do informacji o wykonanej diagnozie.
  • Jeśli wyrazisz zgodę na naprawdę, sprzęt zostanie naprawiony i po uregulowaniu płatności odesłany do Ciebie.